
1. Jakie są dane do wpłaty?
nr konta: 38 1910 1048 2640 7605 4128 0001
nazwa: KASHTAN Sklep Jeździecki
2. Jak działa komis?
Kliknij w link: http://kashtan.pl/pl/i/Regulamin-komisu/13
3. Czy jest możliwość zamówić u Państwa w sklepie...?
Tak, oczywiście. Można śmiało do nas napisać, albo zadzwonić co Państwo potrzebujecie, a nie znaleźliście w naszej ofercie. Postaramy się specjalnie dla Państwa sprowadzić dany produkt. E-mail: sklep@kashtan.pl, tel. 796 22 409.
4. Co oznacza dostępność na zamówienie?
Produkty, przy których widnieje taka informacja, nie są dostępne w naszym magazynie. Po zakupie takiego produktu przez Ciebie zostaje on sprowadzony przez nas od producenta. Dostawy towarów otrzymujemy raz w tygodniu. Jednak czasami może zdarzyć się tak, że produkt może być niedostępny, z powodu braków u producenta. W takiej sytuacji niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy.
Jeżeli masz jakiekolwiek pytania, chętnie na nie odpowiemy: e-mail sklep@kashtan.pl lub tel. 796 222 409.
5. Czy towar po rabacie ulega zwrotowi?
Towar po rabacie nie podlega zwrotowi.